Statusuri de Suparare


Urasc oamenii. Care isi amintesc de mine, numai atunci cand au nevoie de ceva.
Chiar daca iti ceri scuze, uneori lucrurile raman la fel...
Pacat ca in telefon nu exista optiunea: "sterge-ma din lista lui/ei de contacte"
Cand intelegi ca nimanui nu-i mai pasă de tine, iti amintesti si de cei carora le păsa candva
Cand esti singur, asta nu inseamna ca esti slab - asta inseamna ca esti destul de puternic ca sa astepti ceea ce intradevar meriti
Nu aş suporta să văd pe altcnineva lângă tine pentru că nimeni nu te va iubi aşa de profund cum o fac eu.
Unele persoane pur si simplu nu isi dau seama cat de mult tii la ele
Daca nu te iubeste cel pe care il vrei tu, asta nu inseamna ca nu te iubeste nimeni
Iert uşor, poate prea uşor uneori. Însă nu uit niciodată.
Niciodată să nu crezi pe cineva care te-a dezamăgit. Pentru că o va face mereu ştiind că tu poţi ierta!
Nu cer iertare nimanui. Ma iert eu insami, sper ca exista un iad si pentru cei buni.
Toti iubesc calitatile, mai rar sa gasesti pe cineva sa îti iubeasca si defectele!
Uneori te transformi in... "diavol", din simplul motiv ca nu ai fost apreciat pentru "ingerul" care erai
Un gând adesea nu-mi dă pace: Cum de iubirea-n ură se preface?!
Urăsc să fiu întrebat "ce mai ai nou?" ... de la oamenii care nu ştiu ce am avut eu vechi
Uneori oamenii nu realizeaza ceea ce facem pentru ei... pana cand nu o mai facem.
Sunt responsabil doar pentru ceea ce spun, nu pentru ceea ce ințelegi tu!
Nu te lasa pacalita de vorbe frumoase, toti stiu sa le spuna!
Imi fac rau cu mana mea, ca vreau ce nu pot avea!
E o vorba si are rost : cand esti bun esti luat de prost
Il urasc pentru tot ce mi-a facut, il urasc ca m-a ranit , il urasc ca m-a mintit, il urasc ca imi spunea ca ma va iubi mereu si ca niciodata nu m-ar lasa orice s-ar intampla
Unii oameni imi sunt precum gandacii, nu mi-e frica de ei... dar mi-e SCARBA !
Urasc faptul ca prietenii mei se schimba, doar pentru ca si-au facut alti prieteni noi!
Paradoxul internetului. Te apropiaza de cei care iti sunt departe si te indeparteaza de cei care iti sunt aproape
Gelozia nu este nimic altceva decat teama. Teama ca nu esti important pentru persoana iubita
Nu-mi da prietenie cand vreau iubire, ca nici eu nu-ti dau paine cand ti-e sete
E trist sa traiesti intr-o lume in care aspectul fizic conteaza mai mult decat personalitatea
Vorba aia : Da-mi , Doamne , rabdare ! Ca daca imi dai putere ii omor.
Urasc cand lumea te intreaba "esti bine?" cand stie foarte bine ca ai inima distrusa
Pe unii oameni trebuie pur si simplu sa-i cuprinzi de gat... cu o franghie
Dacă m-ai cunoaste ai stii ca atunci cand spun "nu mai conteaza", defapt conteaza cu adevarat
Imi spun ca mam schimbat, doar pentru ca azi ii tratez asa cum merita
Am fost bună pana acum... dar a luat sfîrșit bunătatea mea
Asa va roade invidia pe unii de nu puteti dormi
Mulţi spun "te iubesc" cu alt nume în gând!
Sunt extrem de simpla si extrem de clara... dar pot fi si extrem de calma si extrem de vulgara
Oamenii care ma barfesc pentru fiecare aspect din viata mea nu fac altceva decat sa-mi demonstreze cat de interesanta li se pare
Sunt acum, unii ma vorbesc. Nu stiu sigur daca sa îi ignor sau sa îi plesnesc
Unii tac pentru ca nu inteleg nimic. Altii tac pentru ca prea multe inteleg
La 14 ani aveam vise, e trist când mă gândesc că încă trag să le-mplinesc... aceleași uși închise
Nu sunt perfecta! Stiu am o gramada de defecte, dar nu am obligat pe NIMENI sa ma accepte
Ceea ce nu poti obtine intotdeauna iti pare mai bun decat ceea ce ai. In asta si consta romantismul si idiotismul vietii omenesti
Ii ignoram pe cei care ne adora dar ii adoram pe cei ce ne ignora... ii ranim pe cei care ne iubesc si... ii iubim pe cei care ne ranesc...
Numai cred in el. Imi spune ca ma vrea inapoi, plange dupa mine, plange dupa noi doi. Nu-l cred, dar totusi eu l-am intrebat: Plangeai, cand ma inselai?
Am invatat ca indiferent cat de mult suferi. Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta
Raman impacata cu gandul ca intr-o zi o sa-ti vina randul
Ura este mai puternică, mai tenace, mai vigilentă şi mai abilă decât dragostea sau prietenia
Au trecut 60 de anotimpuri peste mine, dar tin bine minte de ce urasc si pe cine
Mă vorbesc toţi de parcă mă cunosc. Fără să ştie cine sunt sau nici măcar cine am fost
Dar Inteleg Ploaia. Sa nu-mi Faci rau. Sunt atat de inofensiva incat O sa-ti para rau
Nu iti bate joc de fapt, nu poti, nu ai de cine, caci vorbele tale surde nu mai ajung de mult la mine
A fost greu şi ştii că am dreptate! Am ţinut capul sus şi am mers mai departe. Nu mă interesează ce crezi despre mine. Înainte să spui ceva, uite-te la tine !
Si e mare lăcomia şi invidia de azi. Nu simţi o mână pe umăr doar dacă te ajută să cazi!
In vremea asta a super-tehnologiilor cu noi alaturi mai mult timp stau telefoanele mobile decat oamenii dragi
Cu totii suntem de acord cu frumusetea interioara, si totusi lesinam dupa ambalaje
Toti in jurul meu imi vand complimente... tot ce vreau sa-mi oferiti sunt sentimente
Înşelăm pentru că abia după, apreciem ce am avut şi ne mai şi pare rău!
Eşti nevoit să strângi din dinţi, să fii rece... Când vezi că în jurul tău nimeni nu te inţelege
Rămâi aşa cum eşti acolo în lumea ta... Nu vrei să schimbi nimic, atunci nu mai schimba !
Prietenii sunt alaturi de tine doar cand ai bani... cand ai probleme toti uita de tine...
Unele persoane te lovesc pe la spate,deoarece prin fata nu pot