Statusuri Triste


Regret ca esti departe si nu te pot vedea, dar te am mereu aproape in inimiora mea.
Plec ... dar o să mă întorc [cîndva] Plîng...dar o să rîd [cîndva] Nu'mi pasă ... dar mi'a păsat [cîndva] Nu mi'e bine ... dar o sa mi fie [cîndva] ...
E greu sa iubesti, e greu sa nu iubesti, dar cel mai greu e sa iubesti in zadar.
Cel mai trist este sa te simti in plus acolo unde candva erai totul.
Am plans, am suferit, am pierdut atatea... totul pentru o cauza nobila: IUBIREA dintre noi doi.
Am invatat sa plang cu zambetul pe buze...
Inima mea e rupta in doua, jumatate din ea e inca la tine, dar ce pacat ca nu mai suntem impreuna.
E greu sa zambesti atunci cand ti-e greu.
Îţi este mai uşor să spui că totul este bine, decât să explici de ce este rău.
Cîinele care te-a muşcat odată... o să te muşte si a doua oară... e doar o chestie de timp... la fel si oamenii.
Uneori aş vrea să ştiu că unde eşti îţi merge bine. Aş vrea să trec peste probleme, cum ai trecut tu peste mine...
Poate nu plâng... dar mă doare! Poate nu spun... dar simt! Poate nu arăt... dar îmi pasă!
Primul lucru când eşti departe... "mie dor!".
Doar cine nu cunoaste durerea poate rade de suferinta altuia!
Am pus prea multe "virgule" acolo unde trebuia sa fie "punct".
Poti sa ai milioane de persoane alaturi, dar daca in inima ta lipseste o anumita persoana... TOT SINGUR TE VEI SIMTI.
Sa pleci e simplu , sa te intorci e mai greu.
Nu plange niciodata pentru un baiat. Ti se strica machiajul. Si rimelul tau valoreaza mai mult decit un baiat prost.
Intr-o lume in care fiecare se gindeste doar la sine, e greu sa spui cuiva "Gandeste-te la mine".
E greu sa stergi ceva din minte cand amprenta iti ramine in inima.
Cine te iubeste NU te raneste, NU te minte si mai ales NU te foloseste.
Toate trec! asa se spune, insa nimic nu trece fara sa lase urme.
Cand ginduri depresive te doboara, pune un zimbet pe fata si multumestei lui Dumnezeu ca esti in viata.
Spui că iubeşti ploaia, dar foloseşti o umbrelă să nu te uzi. Spui că iubeşti soarele, dar cauţi umbră când te încălzeşte. Spui că iubeşti vântul, dar când suflă închizi fereastra ... De aceea îmi e teamă când tu îmi spui ... că mă iubeşti.
Timpul trece aşa greu când ţi-e dor
Ma sarutai pe frunte si-mi spuneai: ”Esti mititica mea” lucruri ce-nsemnau enorm cândva
Daca te vad, sincer, înca tremur... de ce-mi doresc mereu sa fie ca pe vremuri
"Cine te iubeşte se întoarce".. GREŞIT! Cine te iubeşte, nu pleacă !!!
Dacă nu poţi scoate o persoană din inima ta, înseamnă că acolo îi e locul.
Eu mă opresc că doare... de-ar fi să curgă lacrimi să curgă ale tale!
A mai trecut o zi si va mai trece una... si am observat ca tie tii tot una...!
E ciudat cum o persoana iti poate sfarima inima si tu il poti iubii in continuare cu toate bucatile ei sfarimate.
Inourat... se prevad precipitatii sub forma de lacrimi
Se prelinge o lacrima din ochi... si nu inteleg ce e cu mine... stiu doar ca mi-e tare dor de tine...
Traim intr-o lume mult prea dura care nu gandeste atunci cand fura un vis inocent dintr-o inima pura
Azi sunt putin trista, probabil ca tristea e din afara, daca ar fi din mine as fi prea trista...
Sunt plecata… culeg flori de tristete…
Am crezut intr`o relatie ce parea ca va dura pentru totdeauna, insa am platit scump pretul naivitatii pentru ca, totdeauna" pare ca nu exista!
Să fii o persoană puternică înseamnă să ai curajul să spui adio unei persoane care doar te face să suferi; chiar dacă nu poţi să respiri fără ea . .
Obișnuiai să mă faci să mă simt atât de specială ! Și apoi ai plecat.
Nimeni nu iubeşte durerea, nimeni nu o caută sau vrea să o aibă, din simpla cauză că e durere...
Uneori adevărul te răneşte, dar te face să te simţi liber.
E atit de greu sa stii ca esti singura intr-o lume plina de fericire
Cuvintele nu au puterea sa te raneasca decat atunci cand persoana care ti le spune inseamna mult pentru tine !
Desi am fost trista de prea multe ori, am reusit sa transform alb-negru in culori.
Cand ti-e dor de cineva, nu inchide ochii... o sa-ti fie si mai dor!!
Caută-mă când îţi vei aminti de momentele frumoase petrecute împreună şi-mi vei simţi lipsa!
M-ai lăsat plangand, ce ţi-a păsat ţie ? Mereu ţi-am amintit că orgoliu-i o prostie
Te exprimi în lacrimi vărsate, asculţi o melodie şi te laşi uşor pe spate în acelaşi pat plin de păcate .
Petalele care cad nu se mai lipesc, inimile care se despart nu se mai unesc, lacrimile care curg nu se mai opresc.
Poate într`o zi mă vei căuta Şi vei spune tuturor „lipseşte ea" !
Nu mă înţelege greşit... încă te iubesc, dar niciodată nu o să-ţi mai dovedesc
Ai râs de mine în tot acest timp..Oare tu erai fericit când eu plângeam?..Oare tu erai bucuros de lacrimile pe care le vărsam?
Mi-am dat seama că viaţa este ca un bal mascat: după ce toată lumea şi-a scos masca, distracţia s-a încheiat.
Cand intelegi ca nimanui nu-i mai pasă de tine, iti amintesti si de cei carora le păsa candva
Uneori, simt.... simt că viaţa e nedreaptă cu mine. Simt că ... orice aş face, mereu mi-ar ieşi prost şi aş dezamăgi multe persoane. Simt că...oricât aş încerca să ajut, aş încurca şi mai mult lucurile
O lacrima inseamna 1% apa si 99% sentimente...
Nu poţi lupta pentru o persoană care nu vrea ca tu să lupţi pentru ea
Când cineva la care ţii pur si simplu pleacă, aminteşte-ţi, că frunzele, toamna, nu cad pentru că vor, ci pentru că a sosit momentul...
Si exista mereu un : "Am nevoie de tine" in spatele cuvintelor "Sunt bine"...
Timpul nu vindecă nimic... doar că... îmbătrânim noi... şi privim din alte puncte de vedere...
Te-ai gandit ca indiferenta ta ma doare? Dar nu te-ai gandit: pentru mine mai existi, oare?
Toate visele mi s-au spulberat, inclusiv cel in care eram impreuna. Nu vreau sa mai aud de tine.
Am inima intrata intr-o moarte clinica
Tu ai omorât vreodata pe cineva? ... Nu! doar am ranit sentimentele unei persoane.
Sunt persoane care te calcă pe picior şi îşi cer scuze şi persoane care te calcă pe inimă şi nici măcar nu îşi dau seama.
Lacrimile conţin durere dar nu uita, durerea se poate transforma foarte uşor în putere.
Clipele când ne furam săruturi, când ne dăruiam o îmbrăţişare, sunt încă în mintea mea, chiar dacă mă doare.
După un timp ascult altă muzică, mă atrag alte persoane, am alți prieteni și interese noi ... dar am rămas cu aceleași amintiri.
Un baiat care are curajul sa recunoasca ca a plans pentru o fata, merita intr'adevar sa fie iubit!
Urasc cand lumea te intreaba "esti bine?" cand stie foarte bine ca ai inima distrusa
Prietenii nu te suna - inseamna ca la ei si fara tine e bine
Nu mai suntem impreuna, stiu dar asta nu inseamna ca am incetat sa iubesc tot ce are legatura cu tine
Citeste-mi gandurile... promit o sa mori de durere
Inainte sa plec, am suflat aburi peste imaginea ta si am scris cu degetul: DISPARI!
Zambeste!... si nu fi suparata cand cineva te numeste cur*a... nimeni inafara de tine nu stie cate nopti dormi singura
Printre lacrimi, ochii vad mai bine
Inima unei femei nu e niciodata libera. Ea ori simpatizeaza, ori iubeste, ori... incearca sa uite!
- Muzica tot miroase ! - a ce ? - a amintiri...
Chiar daca iti ceri scuze, uneori lucrurile raman la fel...
As avea multe de spus, dar ma rezum doar la "toate trec"
Si-ncerc sa sterg cu o lacrima iubirea ce ti-o port. Insa inima nu ma lasa si simt ca nu mai suport
Desi am cautat'o - fericirea nu m-a cautat
Pur si simplu cateodata in spatele zambetului meu se ascunde prea multa durere
Il urasc pentru tot ce mi-a facut, il urasc ca m-a ranit , il urasc ca m-a mintit, il urasc ca imi spunea ca ma va iubi mereu si ca niciodata nu m-ar lasa orice s-ar intampla
Nu pot sa iubesc fara sa am inima, nu pot sa pling fara sa ma doara, nu pot sa traiesc fara sa fii linga mine. Te rog vino inapoi!
Inca o noapte cu lacrimi, inca o zi fara speranta si inca o sageata in inima. Nu te pot uita!
Daca vei avea nevoie de mine, sunt alaturi de tine. Daca ai nevoie de caldura cind plangi, sunt alaturi de tine. Unde esti cand eu am nevoie de tine?
Atunci m-ai dat la o parte... acum te gandesti la mine...
Esti ranit de oameni... pentru care ti-ai da viata
E greu sa suferi... si nimeni sa nu stie!
Adorm in fiecare noapte cu gandul la ea... Din vise nimeni nu mi te poate lua... Acolo esti cum vreau eu si doar a mea... Pacat ca nu pot schimba cu vise realitatea
Si acum astept sa suni, astept macar un telefon Sa imi spui ca o putem lua de la inceput Dar stiu ca acum privesti alti ochi, saruti alte buze , strangi in brate alt trup. Si inca repet in gand ca o putem lua de la inceput
Ti-ai sters singura lacrimile cand el te supara...Si ai incercat chiar si sa iesi cu altcineva.Deci hai sa te intoarcem in trecut.Si spune-mi sincer cate flori ti-a oferit?Cate promisiuni false nu ti-a facut?Si de cate ori iti spuneai...de maine am sa-l uit?!
Lumea spune ca sunt puternica, dar eu abia rezist!
Nu uita de mine. Nu pentru ca eram speciala ci pentru ca te cautam mereu si eram mereu acolo pentru tine, orice ar fi fost. Mereu!
E trist sa traiesti intr-o lume in care aspectul fizic conteaza mai mult decat personalitatea
Ma uit la el, nici macar nu imi pasa... poate totul ar fi fost altfel daca ar fi stiut sa iubeasca!
Te vei intoarce, cum faci intotdeauna. Dar de data asta, nu voi fi acolo sa te astept
Raman impacata cu gandul ca intr-o zi o sa-ti vina randul
A pus suflet desi stia ca greseste!
Sunt momente in care simt ca ma prabusesc, dar in ciuda ta, ma ridic si apoi zambesc!
Fata care rade, vorbeste mult si pare foarte fericita, este si fata care noaptea adoarme plangand
Mi-e sila. Mi-e sila de tot. Lumea in care traiesc ma sufoca, ma scarbeste. Pana si tu, baiatul acela cu ochi blanzi si zambet cald, atat de familiar, ascunzi acea mediocritate si josnicie pe care o gasesti in toti!
Un ocean de lacrimi simt... Ochii mei incet se sting... Un ocean de vise ai sters... Ai ales sa fii ultimul vers...
Ma vei uita caci si uitarea e o lege. Vei incerca sa o faci dar nu vei reusi. Si abia atunci vei intelege ca tot cea fost nu va mai fi!
Ce e o amintire? Nu e nimic! Nu o poti vedea, nu o poti auzi, nu o poti atinge... si totusi e atat de mare incat n-ai puterea de a o distruge sau a o uita
Tacerea este cel mai zgomotos plans al unei fete
Toata amintirea cu tine e tinută in secret in suflet la mine
O lacrima pe obrazul meu, arata cat mi-a fost de greu, dar nu regret nimic, eu te-am iubit!
M-am asezat pe genunchii singuratatii mele
Banii te ridica, dar te si lovesc... din vina lor cateva persoane azi imi lipsesc
Dati-mi un vis de trait caci realitatea ma omoara!
Prietenii sunt langa tine mereu... orice s-ar intampla... Iar cand acel prieten te tradeaza... simti ca nu mai ai viata!
Ea ar fi lasat totul pentru tine ca sa fiti fericiti si sa va fie bine
Am vrut sa plang dar cineva mi-a furat lacrima, am vrut sa rad dar cineva mi-a furat zambetul, am vrut sa iubesc dar cineva mi-a furat inima, am vrut sa mor dar cineva mi-a furat curajul...
Ii ignoram pe cei care ne adora dar ii adoram pe cei ce ne ignora... ii ranim pe cei care ne iubesc si... ii iubim pe cei care ne ranesc...
Intristarea e un lucru bun uneori, ne invata sa ne culegem cioburile inimii si sa le asamblam in asa fel incat a doua oara sa nu se mai sparga
M-am saturat sa te cred atat, Sa imi spui ca ma iubești, atat de mult. Dar de fapt tie nici macar nu ti-a pasat, Daca suntem impreuna, sau s-a terminat
Visele sunt ruinate, s-a cam dus speranta. De aceea nu voi mai iubi, ca sa nu-mi complic viata!
Numai cred in el. Imi spune ca ma vrea inapoi, plange dupa mine, plange dupa noi doi. Nu-l cred, dar totusi eu l-am intrebat: Plangeai, cand ma inselai?
Nici cel mai bun machiaj nu are cum sa-ti schitzeze un zambet atunci cand esti trist
Si timpul trece mai incet decat atunci cand parea totul perfect
Prea multe amagiri turnate in pahare, mult prea multe vorbe dure si semne de exclamare. Sincer acum nu-mi pare rau ca te-am vazut si fara masca nu exista "scuza-ma" in cazul tau asa ca lasa!
E trist sa te simti singur chiar si atunci cand esti inconjurat de oameni
Am invatat ca indiferent cat de mult suferi. Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta
De ce oare nu putem aprecia ceva in atunci cand il avem? De ce trebuie mereu sa pierdem acel lucru pentru a realiza cat de important este? Probabil pentru ca altfel, nu ar mai exista regretele...
Si imi distrug sufletul cu persoane ce nu-mi merita nici macar zambetul...
Cel mai crud lucru e sa lasi pe cineva sa se indragosteasca de tine chiar daca stii ca nu ai de gand sa ii raspunzi la fel
Primul sarut nu se uita niciodata! Asa mi-ai spus, dar tu l-ai uitat de mult!
Visele sunt ruinate, s-a cam dus speranta. De aceea nu voi mai iubi, ca sa nu-mi complic viata!
Să mă fi iubit cu adevarat... nu m-ar fi mințit că mă iubește
Sunt numai ganduri care zboarã cãtre tine neincetat. Sute de vise inocente care s-au spulberat
Există momente în viaţă când nici măcar timpul nu mai poate fi considerat o rezolvare. Asta pentru că sunt răni în suflet, care sângerează şi vor sângera mereu, dar care nu te omoară
În viață e de ajuns o singură minciună pentru a te îndoi de toate adevărurile spuse până atunci
Ridică fruntea sus, şterge-ţi lacrima, ştiu că te doare. Orice s-ar întampla trebuie să fii tare!
Ce-am iubit ma lasat... si sa dus
Fericirea este ca o minge: alergam dupa ea si cum am prins-o ii dam cu piciorul
E greu cand tu te gandesti la toti si la tine nimeni
In jurul meu, lumea s-a schimbat, desi am cautat-o, fericirea nu m-a cautat
Telefonul il strang cu obsesie in mana. Nu stiu cum sa fac sa te sun. Dar simt ca totul e degeaba. Este fara rost. Si stiu ca ziua asta... Imi va merge prost
Ai vrut sa fac o piesa, am facut, nu are rost... Nu plange fiindca nu o sa mai fie ce a fost!
Niciodata nu ai sa poti uita, ceea ce doresti cel mai tare sa uiti
Durerea te-a maturizat, te-a pus pe gânduri. Te-a învatat sa citesti printre zâmbete si rânduri stergi o lacrima dar nu poti sa stergi amintiri
Vreau sa simt din nou ca pot sa zbor. Am incercat dar nu te pot uita asa usor. Mor incet, simt cum totul ma doboara. Hai sa o luam de la inceput, suferinta sa dispara!
Nu vreau sa mi se mai spuna ca viata merge inainte... M-am saturat sa ma exprim numai in cuvinte
Mai bine tac, tac acum. Însă când o să vină momentul , am să ţip
E greu sa mergi pe culmea vietii cu inima pustie, e greu sa suferi in tacere si nimeni sa nu stie
Şi eu greşesc, rănesc, mint dar atunci când spun că îmi pare rău... chiar îmi pare rău
Calca-ti pe orgoliu si raspunde-mi la intrebare: Daca te-as calca si eu pe inima ce ai zice, doare?
Ah viata! Credeam ca vei fi mai blanda cu mine, dar m-ai aruncat salbatic aici de unde doar strigatele mai amintesc de mine...
As da tot ce am doar ca sa pot intoarce unele persoane
Inima mea plange si nu vreau sa vada. Nu vreau sa vada pentru ca nu intelege. Cum a trecut timpul si mie tot nu-mi trece
Unii tac pentru ca nu inteleg nimic. Altii tac pentru ca prea multe inteleg
Vorbesc cu el, dar te am în gând pe tine. Îl ating pe el, dar te simt pe tine. Îl sărut pe el - gândindu-mă că te sărut pe tine. M-am cuplat cu el ca să te uit pe tine. Cu toate astea... Nu-l iubesc pe el, te iubesc pe tine!
Și mi-am închis toate sentimentele într-un anotimp care a trecut
Incearca putin fard si un zambet fals dar dulce si vei putea ascunde ca inima iti plange!
S-au adunat prea multe... care nu-mi dau voie noaptea sa dorm
Uitam ce vrem sa ne amintim si ne amintim ce vrem sa uitam!
Imi e teama.Pur si simplu imi e teama sa ma mai indragostesc din nou.O parte din mine isi doreste din toata inima acest lucru iar o parte spune STOP!Nu iti ajunge cat ai suferit?
El ride... Ea plînge... El o înşeală... Ea nu crede... El o ignoră... Ea il iubeşte... El o paraseste... Ea suferă... El se întoarce... Ea nu mai este...!
Mi-a fost greu mereu sa pierd persoanele pe care le iubesc... Dar uneori ma intreb: Exista oare cineva care se teme sa ma piarda pe mine?
Un pix. Un jurnal. Si mii de ganduri. Amintiri ramase. Scrise in acele randuri
Un gand: Când cel mai bun prieten te părăseşte, nu plânge! Închide-ţi lacrimile în cel mai ascuns colţ al inimii, numit "uitare"...
Numar zilele pana cand o sa ne-ntalnim. Ma omoara gandul ca vreau sa te vad si nu pot
N-ai să te schimbi... degeaba timpul trece... ai fost si ai ramas un suflet rece
Am inteles ca totul s-a terminat, dar intelege si tu ca e greu de uitat
De multe ori un cuvant provoaca mai multa durere decat o palma
Fara tine ma sting. Ma hranesc doar cu nopti din trecut. Stelele plang in urma ta. Cum as putea sa uit. Cerul e trist. toate vorbesc numai de noi. iar mie. mi-e dor de ochii tai
Sa ma bucur pentru ca suntem prieteni sau sa fiu trista pentru ca mai mult de atat nu vom fi niciodata? Credeam ca iubirea noastra e unica sub soare. Dar pentru tine n-am fost decat o fata oarecare. Sa stii ca nu-mi lipsesti. Imi lipseste doar cel care credeam ca esti
Am invatat ca oamenii la care tii cel mai mult, iti sunt luati prea repede
A fost un început frumos, urmat de un şfârşit urât, dar... orice sfârşit îşi are un nou început!
Am invatat sa iubesc tot ce era al meu. Dar am putut sa traiesc si fara ce nu aveam!
As vrea să uit tot ce a fost, insă inima nu mă lasă
Dacă mi-ar păsa tot ce aș simți ar fi durere
Esti pe varful unui munte azi dar maine cazi
Nu spune ca te vei schimba... Ea stie ca minti... Spune doar ca nu poti trai fara ea
După uşa asta e un alt început... Las tot aici chiar dacă a durut...
Zambetul... uneori este tipatul dupa ajutor...
Ai dat cu piciorul atunci când ea te-a rugat. Deși trăiai un vis frumos, l-ai ignorat!
Trag un fum sperând ca-l voi uita, dar stiu bine ca asta nu aproba inima
Doar iubirea le vindecă pe toate, dar moare şi ea când inima nu mai poate
Se grabeşte s-ajungă dincolo de ploi, dar pâna atunci mai înfruntă furtuni şi noroi
Cel mai dureros sentiment este atunci cand iubesti pe cineva si aceea persoana nu isi da seama
Zici mereu că nu te interesează persoana ei, dar ştii prea bine că nu-i aşa! Mereu vei avea o slăbiciune pentru ea!
Dacă absenţa mea nu te afectează, atunci prezenţa mea nu mai are niciun rost...
Într-o zi eşti totul pentru cineva, în alta nu mai eşti nimic
Uneori te trezesti ca vorbesti la trecut. Amintiri ce pentru unii nu conteaza prea mult
Nu te mai obosi sa ma-ntrebi cum sunt, ce nu ma vezi? Am tot 2 maini, 2 picioare, o gura, 2 ochi... In suflet nu poti tu vedea, n-ai vazut niciodata!
Si o să rămână doar visul unei nopţi de vară!
Daca relatia noastra sa sfarsit, nu inseamna ca si sentimentele au murit...
Timpul nu vindeca ranile, ci ne obisnuim cu durerea!
Durerea te-a maturizat, te-a pus pe gânduri. Te-a învățat să citești printre zâmbete și rânduri. Ștergi o lacrimă dar nu poți să ștergi amintiri
Toti in jurul meu imi vand complimente... tot ce vreau sa-mi oferiti sunt sentimente
Incerci sa pleci, sa uiti de toate... de toate visele alea colorate!
Si ar fi timpul sa-mi oferi putin timp din timpul tau...
Cu timpul vei vedea ca desi te simti bine cu cei care iti sunt imprejur, iti vor lipsi teribil cei care, mai ieri, erau cu tine
Sentimente confuze, nu stiam ce sa cred, poate atunci visam omul perfect
Stii momentul ala cand, simti ca esti mort insa tot respiri? Esti constienta ca e imposibil, insa numai gandul sa renunti te omoara!
Sunt rani pe care timpul nu le vindeca, dar cu care putem invata sa traim
De data asta simt că nu mai pot. E foarte simplu vreau să ies din joc.
Eşti nevoit să strângi din dinţi, să fii rece... Când vezi că în jurul tău nimeni nu te inţelege
Tot ce-mi doresc, realizez ca nu mi se cuvine. Tot ce imi doresc este sa te am din nou langa mine
Și-mi amintesc de noi.. de tine.. de zilele în care totul mergea bine
Viata merge inainte ce a fost a fost. Nu te poti abtine si nu il poti uita, il iertai mereu chiar daca iti gresea...
Nimeni nu o ascultă şi nimeni nu o bagă în seamă. Nu o încurajează nimeni atunci când îi e teamă
Adaugam la tot un strop de gelozie. Si ne certam prea des ,din cea mai mica prostie
Atunci când mă dor gesturile tale, eu te fac să te doară atitudinea mea
Mă exprim în lacrimi vărsate, ascult o melodie şi mă las usor pe spate în acelaşi pat plin de păcate
Crezi ca nu mai sunt la fel... ca m-am schimbat... dar de fapt niciodata nu m-ai cunoscut cu adevarat
Exista un om caruia ii datorez totul si pentru care as face orice nu conteaza potul. Dar soarta imi pune mereu bete in roate fiindca cei pe care ii iubesc nu-mi sunt aproape
Incerc sa nu ma mai gandesc la tine, visand ca nu-mi pasa
Poate nu e prea tarziu pentru noi. Inca te astept. Poate ma astepti si tu cu aceeasi flacara in piept. Ne leaga prea multe, atat de multe. Inca te astept sa unim doua inimi frante!
Zambesc mereu, glumesc mereu, dar ce e in sufletul meu stiu doar eu. Nimic nu doare mai tare decat lucrul pe care l-ai inteles prea tarziu
Nici durere, nici fericire, nici ura, nici bucurie, doar un gol mare
Fara sa vreau, realizez cum imaginea ta, clara odata... devine transparenta
Maine vei regreta ca azi mi-ai spus adio si ma vei cauta, crezand ca eu inca te astept. Vei cauta disperat sa-mi gasesti iubirea, insa doar cand ma vei gasi vei realiza ca ai cautat ceva ce a murit demult… vei plange atunci cum am plans si eu, dar va fi prea tarziu
A trecut un timp de când n-am mai vorbit, Si sufletul, ma doare, Da stiu ca-i vina mea Si vreau sa-mi cer iertare!
Am oferit dragoste acolo unde se cerea doar... indiferenta
Suferinta sparge timpul si orele de repaos. Ea face din noapte dimineata si din dupa-amiaza, noapte
Ştiţi acel sentiment, când vrei doar să plângi. Să urlii şi să fii lăsat în pace? că eu da.. îl ştiu.. e cel mai aiurea sentiment!
Nu sunt aici pentru tine, nu sunt aici pentru cineva, sunt doar pentru mine, ma odihnesc in singuratatea mea....
Fericirea e cantarita in baloane de sapun... Ele se sparg cand visele ti se prefac in scrum...
Se traieste, se iubeste si se moare intr-o cusca inundata de minciuni, fiecare sta la panda si nu are timp s-aleaga dintre javre pe cei buni...
Zâmbesc sau plâng... nici nu mai ştiu... în inima mea e frig şi totul pare aşa pustiu
Viata trece repede, sperantele raman, iubirea se pierde, tu stai si plangi! © Iulia
Si inc-o lacrima se scurge acum pe obrazul tau, el te face sa suferi si tie iti pare rau. De tot ce-a fost frumos candva, doar amintirile raman in urma ta, de timpul putin petrecut in doi, de tot ce-a durut, trecut, dar n-ai putut uita... si de tot ce n-ai putut aprecia!
Nu ma simt mort pe dinauntru. Nu simt absolut nimic
Sunt mândră de inima mea! A fost batjocorită, alungată, călcată în picioare, distrusă,impartita in mii de bucatele și frântă. Dar încă reuseste sa functioneze si inca e capabila sa ofere mult
Suferinta face oamenii sa se schimbe... dar îi face si mai puternici
Câteodată plâng, câteodată simt că innebunesc, câteodata stau şi mă întreb de ce naiba mai trăiesc?
In suflet e furtuna!
Cea mai ucigatoare otrava este lacrima pura
Toate neputintele se reduc la una: aceea de a iubi, aceea de a evada din propria tristete
Fă-o geloasă, rupe-i inima, fă-o să plângă, nu o căuta, nu o privi, fă-te că nu îți pasă și că îți este indiferentă, dar când o vei vedea de mână cu altul, să taci!
Ea e puternica, ea merge mai departe si cu fiecare pas încearca sa uite ca oamenii sunt falsi, ca oamenii sunt cruzi, ca oamenii ucid suflete
Aş vrea să scap de starea asta de căcat aş vrea să mă pot refugia în braţele mamei aş vrea să nu mai plâng dar nu pot... te vreau!
Hai sa vorbim de timpuri trecute, de relatii rupte. De oameni pe care i-am iubit si acum nu mai sunt sa ne asculte
Am ajuns si la capitolul asta... Sa zambesc chiar si cand inima imi plange si sufletul e terminat, dar stii cum e? Ce nu te omoara te face mai puternic!
Si n-am uitat, cat am plans defapt, cat am regretat, am realizat ca tot ce-i bine nu tine mereu cu tine, retine, dar nu uita ca intr-un final orice rau e ucis de-un bine!
Cel mai ingrat lucru este sa cersesti iubire celui ce te-a uitat odata!
As vrea sa zambesc.. dar inima mea plange
Satula de minciuni si de vorbe goale, cum ar zice Caragiale: Intelegi matale ?
Aşteptările prea mari aduc nemulţumire, pe urmă frustrare şi chiar dezamăgire
Cu indiferenta ta m-ai facut tare... Acum nu iti convine dar... Incet incet calc pe urmele tale... Si abia acum vezi si tu ca indiferenta doare
Lumea asta te distruge, Te induce in eroare, Fura tot si apoi fuge, Te raneste si te doare!
Şi ştii că niciodată n-o să mai fie cum a fost. Şi multe lucruri acum nu mai au rost
Ma inalt sa zbor. Din nou dar uit ca aripile le-am pierdut.Cad si dau cu capul de trecut. Si doare iar cum a durut demult. Dar trece si-o iau de la inceput.
Si plange pe umarul tau, imbatata de amor, ai vrea s-o vezi razand dar tot ce ai e sa o vezi plangand!
... și ceaiul e rece, și după geam, o altă toamnă trece
Dar n-am facut nimic, doar am trait momente grele, l-am reclasificat la prieteni cu ghilimele
Sa nu va fie rusine de oamenii care plang, pentru ca inima spune mai multe decat gandul
Mă făceai și o făceai râzând, și a trecut mult timp până să mă prind
E de ajuns ca un pas sa fie facut stramb ca inima din tine sa o poti auzi urland
Sunt genul de fata care se minte ca se simte bine, desi lacrimile curg siroaie
Şi doare iar. Cum a durut demult.. Dar trece. Şi o iau de la început
Când te simţi cel mai bine cu o persoană - te dezamăgeşte!
Degeaba razi cu ochii plini de lacrimi cand ultima speranta din inima s-a stins
Am început să cred şi să simt, că tristeţea este singurul sentiment pe care îl mai am, singurul cu, care mă mai hrănesc!
Mi-aş dori să mă-nţeleagă măcar o data lumea asta rea. Căci strig spre cer şi nimeni nu aude această mare durere a mea!
Nu mai am in viata de pierdut... c-am pierdut tot ce iubeam mai mult!
M-a durut că ai fost primul care mi-a întors spatele în loc sa fii cu mine să-mi ştergi lacrimile
Nu mai bag mana in foc pentru nimeni ca ma ard, Am vazut cat de multi ma uita dupa ce cad
Sunt lacrimi asa de grele si de fierbinti, incat ochii nu le pot plange, ele zac in inima arzand-o