Statusuri despre Inima


As vrea sa zambesc.. dar inima mea plange
Chiar si cea mai ranita inima - poate fi vindecata!
Am rupt inimi... mi-au rupt inima
Muzica e facuta ca sa atinga inimi
Inima mea plange si nu vreau sa vada. Nu vreau sa vada pentru ca nu intelege. Cum a trecut timpul si mie tot nu-mi trece
Incearca putin fard si un zambet fals dar dulce si vei putea ascunde ca inima iti plange!
Daca inima ta ar fi o închisoare, as dori sa fiu condamnat pe viata
Inca o noapte cu lacrimi, inca o zi fara speranta si inca o sageata in inima. Nu te pot uita!
Intelege ca nu vreau doar o relatie de-o vara ca inima nu-mi bate doar cand e frumos afara!
Inima unei fete nu se cumpară: ori o cucereşti, ori o furi...
Of... inima, tu nu ai minte deloc!
Atinge-i inima... nu corpul... Fură-i atenția... nu virginitatea... Fă-o să zâmbească ... nu să plângă!
Am inima intrata intr-o moarte clinica
Impartim zambete tuturor, Insa inima doar unui singur om
Cand inima si creierul vor avea aceeasi parere, inseamna ca ai gasit persoana potrivita